Monday 11 October 2010

JUALAN PRODUK MALAYSIA

1. Jika berminat untuk membuat pertanyaan atau tempahan, sila hantarkan email kepada saya : naimoiman@gmail.com atau hubungi saya di talian 013-2795903 dengan menyatakan mengenai produk yang ingin ditempah beserta maklumat berikut :
Nama :
Alamat :
Email :
No telefon :

2. Saya akan cuba untuk membalas email dalam masa 24 jam berhubung stok produk dan maklumatnya.

3. Semua produk yang ditempah, perlu disertakan dengan deposit sebanyak 50 % sebagai pengesahan dan selebihnya dibayar selepas penyerahan produk kepada pembeli dilakukan. Produk akan diperolehi dalam masa seminggu.

4. Nota tempahan beserta butiran, langkah – langkah tempahan dan pembayaran akan diemailkan. Resit untuk sebarang pembayaran juga akan diemailkan.

5. Produk untuk sampai ke tangan pembeli sama ada melalui penyerahan atau pos. Sekiranya ada permintaan untuk diposkan, sebarang bayaran pos akan ditanggung oleh pembeli. Penyerahan secara percuma jika pembeli boleh mengambil produk di kawasan Ampang mengikut temujanji. Khidmat penghantaran disediakan dan caj penghantaran dikenakan terhadap kawasan-kawasan tertentu.
*Caj penghantaran berdasarkan kawasan :
1. Kawasan Ampang. – caj RM10.00 dikenakan.
2. Luar Kawasan Ampang – caj RM20.00 dikenakan. Had kawasan melingkungi Lembah Klang sahaja. Luar dari Lembah Klang, produk akan diposkan.


*--------- BAHAGIAN INI AKAN DIKEMASKINI --------

No comments:

Post a Comment