Sunday 7 July 2019

Pasukan Bola Baling SK Taman Kosas 2019/2020 - K1

Alhamdulillah, lulus Ujian yang Pertama!!!

Pertandingan : Kejohanan Bola Baling 4 Penjuru
Kategori : Perempuan bawah 11 tahun
Tarikh : 06 Julai 2019 (Sabtu)
Tempat : SK Seri Hartamas, Kuala Lumpur
Anjuran : SK Seri Hartamas, Kuala Lumpur




Berdiri dari kiri : Batrisyia, Elli, Aina, Danisya, Farisya, Qistina
Duduk dari kiri : Jannah, Azeeqah, Sayang, Aleeya, Ain, Huda

Alhamdulillah! Kata - kata yang terhambur daripada pemain - pemain bola baling SK Taman Kosas setelah tamat wisel penamat dibunyikan pada final Kejohanan Bola Baling 4 Penjuru perempuan bawah 11 tahun.

Walaupun hanya 4 pasukan yang terlibat, iaitu pasukan SK Seri Hartamas (Tuan Rumah), SK Taman Kosas, SK Bangsar dan SK Sungai Buloh, namun kejayaan menjadi johan menjadi pemangkin dan meningkatkan motivasi para pemain untuk terus gigih dan bekerja keras berlatih untuk menghadapi persaingan pada masa mendatang.

Tewas 0-1 dengan SK Sungai Buloh, menang 4-2 dengan SK Seri Hartamas, seri 0-0 dengan SK Bangsar, meletakkan SK Taman Kosas di tempat kedua pada peringkat kumpulan dan berjaya menempatkan diri ke final kejohanan.

Dengan semangat juang yang tinggi dan berdisplin tinggi, pada perlawanan akhir yang sengit, akhirnya SK Taman Kosas menang dengan jaringan 2-1 dan bergelar Juara.

Alhamdulillah! Tahniah kepada semua para pemain dan terima kasih kepada semua pihak seperti para ibu bapa dan semua warga SK Taman Kosas.

No comments:

Post a Comment