Thursday 19 September 2019

Pasukan Bola Baling SK Taman Kosas 2019/2020 – K7

Banyakkan taktikal permainan

Aktiviti : PERLAWANAN PERSAHABATAN BAWAH 11 TAHUN SK BANGSAR
Kategori : Perempuan bawah 11 tahun
Tarikh : 07 Sept 2019 (Sabtu)
Tempat : SK Bangsar, Kuala Lumpur
Anjuran : SK Bangsar, Kuala Lumpur




Para pemain yang terlibat :
Elly, Danisya, Jannah, Batrisyia, Nana, Ain, Farisya, Qistina, Huda, Puteri Alya

Perlawanan persahabatan dianjurkan oleh SK Bangsar. Oh yer! SK Bangsar pernah hadir untuk Kejohanan Persahabatan Bola Baling bawah 11 tahun di SK Seri Hartamas bulan Julai lepas.

Boleh disimpulkan dalam perlawanan persabahatan ini, para pemain telah berjaya bermain sebagai satu unit. Setiap bahagian berfungsi dengan baik. Cuma kadangkala jurulatih perlu lagi untuk memberi arahan dari luar kerana pemain agak 'tertidur' dengan peranannya di atas padang. Kelemahan yang paling ketara adalah posisi, 'out of position', pemain perlu bermain mengikut kawasan posisi masing - masing. Namun pemain berjaya melaksanakan taktikal permainan yang baru dan ianya menjadi untuk menghasilkan gol. Tahniah para pemain.

Keputusan perlawanan adalah seperti berikut, SK Taman Kosas 3 - 5 SK Puchong Utama 2, SK Taman Kosas 6 - 0 SK Desa Petaling, SK Taman Kosas 5 - 3 SK Bangsar, SK Taman Kosas 5 - 3 SK Ampang Campuran.

Tahniah kepada pihak penganjur, walaupun hanya perlawanan persahabatan, layanan yang diberikan seperti penganjuran kejohanan atau pertandingan.

Tahniah diucapkan kepada semua pemain!!! Tidak dilupakan kepada semua guru pengiring yang terlibat.

Jutaan terima kasih kepada semua pihak seperti para ibu bapa, pentadbir dan semua warga SK Taman Kosas yang menjadi pemain kelapan, membantu dan menyokong kami... PASUKAN BOLA BALING SK TAMAN KOSAS.

Kepada mana - mana organisasi atau orang perseorangan yang ingin menyumbang dana kepada pasukan ini... amatlah dialukan - alukan. Segala sumbangan didahului dengan ucapan jutaan terima kasih. Boleh hubungi saya di 0132795903.

No comments:

Post a Comment